Ou de Pasqua pintat de xocolata blanca

Ou de Pasqua pintat de xocolata blanca

Ou de Pasqua de Sant Tomàs elaborat amb molta cura i artesanalment al nostre obrador. Tots els nostres Ous de Pasqua són diferents, ja que han estat pintats artesanalment, un a un per les persones de la nostra entitat.

A més, amb la compra d'aquest ou de xocolata, estàs contribuint a donar feina a persones amb discapacitat que treballen al nostre obrador.

PRODUCTE NO ENVIABLE. PUNT DE RECOLLIDA A MANLLEU FINS A L'1 D'ABRIL I A VIC A PARTIR DEL DIVENDRES 27 DE MARÇ.

Llegeix mésMostra menys

Ingredients: Xocolata blanca (72,1%) [(sucre, mantega de cacau, Llet sencera en pols, emulgent: lecitina de gira-sol i aroma natural de vainilla). Cacau: 28% mínim], xocolata negra (25,5%) [(sucre, pasta de cacau, mantega de cacau, emulgent: lecitina de Soja, aroma natural de vainilla). Cacau: 55% mínim], xocolata amb Llet (1,5%) [(sucre, mantega de cacau, Llet sencera en pols, cacau en pols, emulgent: lecitina de gira-sol i aroma natural de vainilla). Cacau: 31% mínim], colorants (òxids i hidròxids de ferro, carmí indi i carbó vegetal suportats en una base de mantega de cacau).

Pot contenir traces de fruits secs de clofolla, cacauet, ou i sèsam. 

Pes: 200 g

_____________________________________________

INFORMACIÓ NUTRICIONAL (valors mitjans per 100 g):

Energia: 2350 kJ / 564 kcal.

Greixos: 36 g

dels quals saturats: 22 g.

Hidrats de carboni: 53 g

dels quals sucres: 52 g.

Fibra alimentària: 2,1 g.

Proteïnes: 5,9 g.

Sal: 0,16 g.

Conservar en lloc fresc i sec, protegit de la llum solar, d'olors agressives i fonts de contaminació.

Producte sense gluten.

Llegeix mésMostra menys
Referència:792
XOC
XOC
19,95 €
Impostos inclosos
Nou
Postal regal artesanal amb banderoles de roba
Nou
Clauer coixinet Olga
Nou
Llibreta quartilla Calidoscopi
Nou
Rosa de cera vermella
Nou
Suport mòbil bambú
8,00 €
La teva cistella es buida.
Subtotal:
0,00 €
Lliurament:
Accés i registre
Busca per nom de producte, referencia, categoria,...
Canviar idioma